καλά τα θέματα αλλά με "ατυχείς" διατυπώσεις (σε σημείο που να αναρωτιέται κανείς...). Συγκεκριμένα 1. Στο θέμα Α2β αν η πρόταση δεν αφορά το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ρευμα η ερώτηση δεν έχει απάντηση. 2. Το ίδιο και η ερώτηση Α2γ αν δεν διευκρινιστεί σε ποιες ημιπεριόδους αναφέρεται (όλες;;, μισές;;, θετικές;; αρνητικές;;) 3. Στην άσκηση Β1β ζητείται η Rολ μεταξύ δύο σημείων Α και Β. Χάθηκε ο κόσμος να τη συμβολίσουν με ένα RAB; 4. Στην άσκηση Β2δ ζητείται το διανυσματικό διάγραμμα ενεργών τιμών τάσεων. Αν όμως άνοιγαν το βιβλίο στη σελίδα 23 θα έβλεπαν ότι το διανυσματικό διάγραμμα αφορά πλάτη καιόχι ενεργές τιμές. 5. Και επιπλέον στο ίδιο ερώτημα δεν δίνεται αρχική φάση. Στις ενδεικτικές λύσεις βέβαια το διάγραμμα σχεδιάζεται με μηδενική αρχική φάση (από που άραγε προκύπτει αυτό) Το πρόβλημα βέβαια περνά στους βαθμολογητές. Ψυχραιμία παιδιά και ελαστικά στη βαθμολόγηση απαντήσεων σε ερωτήματα που δεν απαντώνται.
2 σχόλια:
καλά τα θέματα αλλά με "ατυχείς" διατυπώσεις (σε σημείο που να αναρωτιέται κανείς...). Συγκεκριμένα
1. Στο θέμα Α2β αν η πρόταση δεν αφορά το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ρευμα η ερώτηση δεν έχει απάντηση.
2. Το ίδιο και η ερώτηση Α2γ αν δεν διευκρινιστεί σε ποιες ημιπεριόδους αναφέρεται (όλες;;, μισές;;, θετικές;; αρνητικές;;)
3. Στην άσκηση Β1β ζητείται η Rολ μεταξύ δύο σημείων Α και Β. Χάθηκε ο κόσμος να τη συμβολίσουν με ένα RAB;
4. Στην άσκηση Β2δ ζητείται το διανυσματικό διάγραμμα ενεργών τιμών τάσεων. Αν όμως άνοιγαν το βιβλίο στη σελίδα 23 θα έβλεπαν ότι το διανυσματικό διάγραμμα αφορά πλάτη καιόχι ενεργές τιμές.
5. Και επιπλέον στο ίδιο ερώτημα δεν δίνεται αρχική φάση. Στις ενδεικτικές λύσεις βέβαια το διάγραμμα σχεδιάζεται με μηδενική αρχική φάση (από που άραγε προκύπτει αυτό)
Το πρόβλημα βέβαια περνά στους βαθμολογητές. Ψυχραιμία παιδιά και ελαστικά στη βαθμολόγηση απαντήσεων σε ερωτήματα που δεν απαντώνται.
συγνώμη αλλά το σχόλιο αφορά τις εξετάσεις των ημερησίων λυκείων. Και πάλι συγνώμη.
Δημοσίευση σχολίου