ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ή ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ: ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ;
Πρέπει να τονίσουμε την έμφαση που δίνουν οι κύπριοι συνάδελφοιστην εκτέλεση πειραμάτων, όπως φαίνεται απο τα θέματα. Δεν ειναι δυνατόν να αξιολογείται ένας μαθητής μόνο στην επίλυση προβλήματων. Εχουμε ξεχάσει στην Ελλάδα ότι η Φυσική είναι πειραματική επιστήμη.
Προς ανώνυμο: Ως "προς το σοβαρή άσκηση" ειναι προτιμητέο κατα τη γνώμη μου οι μαθητές να έχουν κατανοήσει εις βάθος τις έννοιες φυσικής παρά να γίνουν καλοί λύτες ασκήσεων.
Προς Κωστα Νουση...αν πρεπει να παμε στο ΜΙΤ για να κανουμε ασκησεις με διακοπτες ενταξει....χαθηκαμε...και επειδη εχω δει και συναδελφους που δε ξερουν να λυνουν ασκηση...ναι καλους λυτες ασκησεων θελουμε!!!
Φαίνεται ότι ορισμένοι λόγω απειρίας μπερδεύουν τους καλούς λύτες με τα "ανοιχτήρια" κονσερβών μόνο γνωστής φίρμας!!!
Κατά τη γνώμη προηγείται η κατανόηση από το μαθητή σε βάθος των εννοιών της φυσικής και ακολουθεί η επίλυση ασκήσεων. Με αυτό το τρόπο ο μαθητής λύνει εύκολα πολύ δύσκολες ασκήσεις χωρίς την ανάγκη να έχει λύση "παρόμοια".
Φέτος, στο χορό των Φυσικών στη Θεσ/νίκη, βραβεύθηκε άνα παλικάρι που τέλειωσε πέρσι το Φυσικό με 9,8 (ή 9,9 δεν θυμάμαι ακριβώς), βαθμός που είχε να επιτευχθεί στο συγκεκριμένο Τμήμα αρκετά χρόνια, ίσως και δεκαετίες. Το παλικάρι τελειώνει τώρα το master στην Αγγλία και αρχίζει διδακτορικό. Σηκώθηκε τότε να πει δυο λόγια και.. η προφορά του ήταν σαφώς Κυπριακή. Σύμπτωση?
Τέτοια ζητήματα τίθενται και στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Φυσικής σε μια προσπάθεια δοκιμής τους σε εξεταστικό περιβάλλον. Γνώμη μου είναι ότι αυτό που μετρά είναι η ποιότητα των προσεγγίσεων (πχ εργαστηριακών ασκήσεων) και όχι η ποσότητα. Σίγουρα πάντως στον τομέα της εργαστηριακής πρακτικής οι Κύπριοι έχουν κάνει βήματα μπροστά και αυτό φάίνεται και στις Ολυμπιάδες Φυσικής.
Eπειδη ασχολουμε και παρακολουθω επι χρονια τις Εξετασεις της Κυπρου ,Κυριοι ειναι πολυ μπροστα στα θεματα εκπαιδευσης...δουλευουν οι ανθρωποι σε ολα τα επιπεδα της Δημοσιας Διοικησης και οχι μονο της Παιδειας[Δ.Κ Μαθηματικος]
12 σχόλια:
H ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ...ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΘΛΙΨΗ..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ή ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ:
ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ;
Η επιλογή των θεμάτων και ο συνδυασμός θεωρητικών και πρακτικών ζητημάτων είναι εξαιρετικός.
Η έκταση των θεμάτων δεν είναι υπερβολική;
δηλαδη σας αρεσουν αυτα τα θεματα? οτι εχει ερωτηματα πληρους αναπτυξης ναι ειναι καλο...πολυ θεωρια ομως...μια σοβαρη ασκηση δεν ειδα...τα δικα μας εχουν ασαφειες αλλα εχουν μια δομη καλυτερη πιστευω
Πρέπει να τονίσουμε την έμφαση που δίνουν οι κύπριοι συνάδελφοιστην εκτέλεση πειραμάτων, όπως φαίνεται απο τα θέματα. Δεν ειναι δυνατόν να αξιολογείται ένας μαθητής μόνο στην επίλυση προβλήματων. Εχουμε ξεχάσει στην Ελλάδα ότι η Φυσική είναι πειραματική επιστήμη.
Για τον Κώστα Νούση.
Αυτό εννοούσα όταν έγραφα στον Κώστα:
"ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ;"
Προς ανώνυμο: Ως "προς το σοβαρή άσκηση" ειναι προτιμητέο κατα τη γνώμη μου οι μαθητές να έχουν κατανοήσει εις βάθος τις έννοιες φυσικής παρά να γίνουν καλοί λύτες ασκήσεων.
Αν θες ρίξε μια ματιά σε θέματα εξετάσεων στο MIT
http://ocw.mit.edu/NR/rdonlyres/Physics/8-02Electricity-and-MagnetismSpring2002/29B6C858-A92B-431F-A43E-725D58A768EF/0/exam1.pdf
Καθώς και σε μια έρευνα που είχε κάνει ο Κ. Τρικαλινός σχετικά με το επίπεδο κατανόησης των εννοιών.
http://www.cc.uoa.gr/~ctrikali/Problems/PhysUniv.pdf
Προς Κωστα Νουση...αν πρεπει να παμε στο ΜΙΤ για να κανουμε ασκησεις με διακοπτες ενταξει....χαθηκαμε...και επειδη εχω δει και συναδελφους που δε ξερουν να λυνουν ασκηση...ναι καλους λυτες ασκησεων θελουμε!!!
Φαίνεται ότι ορισμένοι λόγω απειρίας μπερδεύουν τους καλούς λύτες με τα "ανοιχτήρια" κονσερβών μόνο γνωστής φίρμας!!!
Κατά τη γνώμη προηγείται η κατανόηση από το μαθητή σε βάθος των εννοιών της φυσικής και ακολουθεί η επίλυση ασκήσεων. Με αυτό το τρόπο ο μαθητής λύνει εύκολα πολύ δύσκολες ασκήσεις χωρίς την ανάγκη να έχει λύση "παρόμοια".
Φέτος, στο χορό των Φυσικών στη Θεσ/νίκη, βραβεύθηκε άνα παλικάρι που τέλειωσε πέρσι το Φυσικό με 9,8 (ή 9,9 δεν θυμάμαι ακριβώς), βαθμός που είχε να επιτευχθεί στο συγκεκριμένο Τμήμα αρκετά χρόνια, ίσως και δεκαετίες. Το παλικάρι τελειώνει τώρα το master στην Αγγλία και αρχίζει διδακτορικό.
Σηκώθηκε τότε να πει δυο λόγια και.. η προφορά του ήταν σαφώς Κυπριακή. Σύμπτωση?
Τέτοια ζητήματα τίθενται και στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Φυσικής σε μια προσπάθεια δοκιμής τους σε εξεταστικό περιβάλλον. Γνώμη μου είναι ότι αυτό που μετρά είναι η ποιότητα των προσεγγίσεων (πχ εργαστηριακών ασκήσεων) και όχι η ποσότητα. Σίγουρα πάντως στον τομέα της εργαστηριακής πρακτικής οι Κύπριοι έχουν κάνει βήματα μπροστά και αυτό φάίνεται και στις Ολυμπιάδες Φυσικής.
Eπειδη ασχολουμε και παρακολουθω επι χρονια τις Εξετασεις της Κυπρου ,Κυριοι ειναι πολυ μπροστα στα θεματα εκπαιδευσης...δουλευουν οι ανθρωποι σε ολα τα επιπεδα της Δημοσιας Διοικησης και οχι μονο της Παιδειας[Δ.Κ Μαθηματικος]
Δημοσίευση σχολίου