Ελπίζω η ποιότητα των θεμάτων που τέθηκαν φέτος στις εξετάσεις, που σαφώς δεν επιβραβεύουν αφενός τον κόπο του μαθητή και αφετέρου τη φροντίδα του δασκάλου, να μην επηρεάσουν την ποιότητα των θεμάτων που θα αναρτώνται στο μέλλον στην ιστοσελίδα σας. Καλό καλοκαίρι
Τα θέματα (για ακόμη μια χρονιά, όπως τα τελευταία χρόνια) ήταν λογικά (στη «λογική» του ισχύοντος συστήματος), για καλά έως πολύ καλά (φροντιστηριακά) προετοιμασμένους, ψύχραιμους, ώριμους και αποφασισμένος μαθητές, και όχι και τόσο κλιμακούμενης δυσκολίας…. Οι λεγόμενοι «μέτριοι», δηλ. οι μετρίως προετοιμασμένοι θα ξεπεράσουν πιθανώς τη βάση, αλλά… Προσωπικά, μου χρειάστηκαν 15 λεπτά για να τα απαντήσω σωστά (κατά τη γνώμη μου) και πρόχειρα, ομοίως και σε 2ο συνάδελφο, στους καλούς μαθητές όμως δύσκολα θα αρκέσουν οι τρεις ώρες. Όσοι και όσες γράψουν καλά, θα ξέρουν σίγουρα να λύνουν «ασκήσεις» φυσικής, είναι σίγουρα καλοί λύτες, αλλά παραμένει υπό συζήτηση τo αν το γραπτό τους επιβεβαιώνει ότι γνωρίζουν ΦΥΣΙΚΗ. Δεν υπήρχε καμία σύνδεση των θεμάτων με την καθημερινή ζωή - για όσους επικαλεστούν την ερωτησούλα με το διαμάντι, το διαμάντι δεν είναι κάτι που το συναντάμε καθημερινά… :-)
Από τις 12 το μεσημέρι, σύντομες απαντήσεις στο http://users.sch.gr/ekoltsakis/ap2008.pdf
Να τα χαιρόμαστε και το θέμα είναι ότι κάθε χρόνο και χειρότερα. Θα επανέλθω σε αναλυτική κριτική, αλλά είναι δυνατόν στη λογική να γράψουν οι μαθητές (εννοείται οι αδιάβαστοι μαθητές) να βάζουμε 38 μόρια τα οποία απαντά ο άσχετος, αν είναι ικανός να κλέψει; Πότε θα πάψουμε να επιβραβεύουμε τους αδιάβαστους και μέτριους εις βάρος των καλών;
Είμαι μαθητής και συμφωνώ μαζί σας, δεν καταλαβαίνω γιατί τόση προετοιμασία πρέπει να αξιολογείται με 4ο θέμα που να λύνεται και με γνώσεις Α' Λυκείου. Όσο για τις γραμμούλες στο σχολικό βιβλίο θα συμφωνήσω, όπως άλλωστε και στο εσπερινό, μόνο που εκεί τα θέματα ήταν πολύ καλύτερα.
Σαν νεος Φυσικος αντιμετωπιζω την αγωνια των παιδιων στο συγκεκριμενο μαθημα κάθε μερα. Τα θεματα αυτα αδικουν τον καλο μαθητη γιατι ενας αριστος ενασ καλος και ενας μετριος θα στριμωχτουν στις βαθμολογιες 17-20. Δεν ειναι κριμα για τους πολυ διιαβασμένους. Δεν ειναι κριμα οτι ΚΑΝΕΝΑ φετινο θεμα δεν ηθελε κριτικη ικανοτητα. Περιμενα κατι καλυτερο απο την επιτροπη των Σοφων που βγάζει τα θεματα. Βεβαια εχω βασιμες υποψιες οτι το 3ο θεμα αρχικα ήταν φτιαγμενο για ποιο συκολες ερωτησεις ( Ταση σχονιου με αποσταση του σωματος ,θραυση κ.τλ) ΑΛΛΑ στο βωμο να μπουν ΟΛΟΙ φετος θυσιαστηκε. Υγ Εξαιρετικη δουλεια στην σελιδα σας σας αξιζουν πολλα συγχαρητηρια αποτελειται ενα προτυπο για ανθρωπο με μερακι
8 σχόλια:
Ελπίζω η ποιότητα των θεμάτων που τέθηκαν φέτος στις εξετάσεις, που σαφώς δεν επιβραβεύουν αφενός τον κόπο του μαθητή και αφετέρου τη φροντίδα του δασκάλου, να μην επηρεάσουν την ποιότητα των θεμάτων που θα αναρτώνται στο μέλλον στην ιστοσελίδα σας. Καλό καλοκαίρι
Τα θέματα (για ακόμη μια χρονιά, όπως τα τελευταία χρόνια) ήταν λογικά (στη «λογική» του ισχύοντος συστήματος), για καλά έως πολύ καλά (φροντιστηριακά) προετοιμασμένους, ψύχραιμους, ώριμους και αποφασισμένος μαθητές, και όχι και τόσο κλιμακούμενης δυσκολίας…. Οι λεγόμενοι «μέτριοι», δηλ. οι μετρίως προετοιμασμένοι θα ξεπεράσουν πιθανώς τη βάση, αλλά…
Προσωπικά, μου χρειάστηκαν 15 λεπτά για να τα απαντήσω σωστά (κατά τη γνώμη μου) και πρόχειρα, ομοίως και σε 2ο συνάδελφο, στους καλούς μαθητές όμως δύσκολα θα αρκέσουν οι τρεις ώρες.
Όσοι και όσες γράψουν καλά, θα ξέρουν σίγουρα να λύνουν «ασκήσεις» φυσικής, είναι σίγουρα καλοί λύτες, αλλά παραμένει υπό συζήτηση τo αν το γραπτό τους επιβεβαιώνει ότι γνωρίζουν ΦΥΣΙΚΗ. Δεν υπήρχε καμία σύνδεση των θεμάτων με την καθημερινή ζωή - για όσους επικαλεστούν την ερωτησούλα με το διαμάντι, το διαμάντι δεν είναι κάτι που το συναντάμε καθημερινά… :-)
Από τις 12 το μεσημέρι, σύντομες απαντήσεις στο http://users.sch.gr/ekoltsakis/ap2008.pdf
εαν δεν γραψουν και οι μετριοι φετος , τοτε δεν θα γραψουν ποτε .
Το 4ο θεμα ( με τις προφανεις τροποποιησεις ) θα το χρησιμοποιησω για την επαναληψη της ΑΔΟ και του ΘΜΚΕ-2ου Νewton ...στην Α Λυκειου !!!
Θα περιμενα πιο "φυσική" στα Σ/Λ παρα γραμμουλες απο το Σχολικο
Να τα χαιρόμαστε και το θέμα είναι ότι κάθε χρόνο και χειρότερα.
Θα επανέλθω σε αναλυτική κριτική, αλλά είναι δυνατόν στη λογική να γράψουν οι μαθητές (εννοείται οι αδιάβαστοι μαθητές) να βάζουμε 38 μόρια τα οποία απαντά ο άσχετος, αν είναι ικανός να κλέψει;
Πότε θα πάψουμε να επιβραβεύουμε τους αδιάβαστους και μέτριους εις βάρος των καλών;
Είμαι μαθητής και συμφωνώ μαζί σας, δεν καταλαβαίνω γιατί τόση προετοιμασία πρέπει να αξιολογείται με 4ο θέμα που να λύνεται και με γνώσεις Α' Λυκείου. Όσο για τις γραμμούλες στο σχολικό βιβλίο θα συμφωνήσω, όπως άλλωστε και στο εσπερινό, μόνο που εκεί τα θέματα ήταν πολύ καλύτερα.
ΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΧΑΣΩ ΠΟΛΛΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΑ
Υπολόγιζε περίπου μείον 2 μόρια.
Σαν νεος Φυσικος αντιμετωπιζω την αγωνια των παιδιων στο συγκεκριμενο μαθημα κάθε μερα. Τα θεματα αυτα αδικουν τον καλο μαθητη γιατι ενας αριστος ενασ καλος και ενας μετριος θα στριμωχτουν στις βαθμολογιες 17-20. Δεν ειναι κριμα για τους πολυ διιαβασμένους. Δεν ειναι κριμα οτι ΚΑΝΕΝΑ φετινο θεμα δεν ηθελε κριτικη ικανοτητα. Περιμενα κατι καλυτερο απο την επιτροπη των Σοφων που βγάζει τα θεματα. Βεβαια εχω βασιμες υποψιες οτι το 3ο θεμα αρχικα ήταν φτιαγμενο για ποιο συκολες ερωτησεις ( Ταση σχονιου με αποσταση του σωματος ,θραυση κ.τλ) ΑΛΛΑ στο βωμο να μπουν ΟΛΟΙ φετος θυσιαστηκε.
Υγ Εξαιρετικη δουλεια στην σελιδα σας σας αξιζουν πολλα συγχαρητηρια αποτελειται ενα προτυπο για ανθρωπο με μερακι
Δημοσίευση σχολίου